Sushi och beställningar

Ikväll ska det tillverkas sushi!

---

Fått mer beställningar än jag hinner göra, tur folk är tålmodiga :)
Fått beställning på linnen också! Galet roligt :)

---

Tack för supporten, kommentarerna och mailen, jag är bara glad som sagt att jag verkar "inspirera" folk till att baka,
lägga ut detaljerade bilder och recept på mat/bak och inredning/smycken.
Visar ju bara att jag gör något bra :D Själv har jag ingen nytta av att läsa vissa bloggar,
läser faktiskt inte så många tyvärr, läser mest de matbloggar som ploppar upp som förslag samt min kusin Saras blogg http://saraochsakerna.blogg.se  
Kolla in där, hon är sjuuuuukt duktig på, ja...typ allt!

Ha en bra dag, det ska jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0