Snart snart snart!

Snart snart snart är det halloween, jag längtar :)
Jag och Anders har pratat utklädnader hit och dit och jag hade bestämt mig för vad jag skulle klä ut mig till men...ja, jag undrar om jag ska ändra mig. Igen :P
Här är ett kort på mig och Malin W från förra årets halloween :)



Kommer bli tokroligt tror jag :)
Roligare än förra året också, ungefär samma folk fast fler och det här
året kommer Anders vara med :) Vi hade nästan nyss blivit ihop vid den tiden förra året
och han hade redan bokat upp den helgen i Norrflärke.
Så i år blir det som sagt roligare och bättre än förra året :D


Missa inte att läsa min kompis Mia's blogg och tävla i hennes tävling!
http://bokkei.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Sussilullan

Gu vicken fin klänning din kompis har på sig! Var har hon köpt den, vet du det? Å vad kostar en sån? Den va verkligen jättefin o i min stil ^^, Hon va fin i håret med, allt passa bra ihop men jag förstår inte riktigt vad hon ska vara? haha ^^, Du var mer läskig, brrrr!

2011-10-24 @ 16:24:13
Postat av: Cici

Sv till Sussilullan: Det är min klänning som hon lånat, och visst är hon superfin :) Den är köpt i ett marknadsstånd i Söderhamn på en festival som heter Rockweekend, den kostade 450:- om jag minns rätt :) Men liknande klänningar finns bland annat på Shock och tradera om du är intresserad av att skaffa en liknande :) Jag som gjort håret på henne också så tack! Vi kom fram till att hon typ var en femtiotalstjej som blivit biten av en vampyr xD Och ja, min mening var att vara läskig, haha xD

2011-10-24 @ 16:36:59
Postat av: Anonym

Tack så mycket för tipsen!! Supersnällt! å ni var båda mycket fina ^^, Du verkar vara duktig på hår! Får börja följa din blogg tror jag fanns ju massa roliga saker här! ^^,

2011-10-24 @ 19:02:00
Postat av: Anna

Ursäkta en konstig fråga men visst har du en vän som heter maria? handlade ni klänningar tillsammans på rockweekend? jätteunderlig fråga ja vet men hon ska sälja lite klänningar å ja såg en fin å undra om den va köpt på marknad (kan vara svårt å få tag på sånna när de e vinter eftersom de inte e så många marknader då lixom) å hon ljög å sa att de inte va nån marknad under festivalen? Så jävla precist att ja läste dina kommentarer här. uräskta frågan igen men ja undra bara.

2011-10-24 @ 19:40:39
Postat av: Cici

Sv till Anna: Ja det var ju himmla precist, lite underligt nästan ^_^ Men ja, i vilket fall, nej jag är inte vän med maria men vi var det då vi var på rockweekend och vi handlade klänningarna tillsammans där. Konstig att hon säger att det inte var någon marknad där, men hon har säkert sina anledningar till att säga så. Som jag skrev ovanför här så kan du kika in på Shock.se eller tradera, där finns många liknande snygga klänningar till ungefär samma pris :) Om du nu inte köper den av henne, den bör vara i bra skick vad jag vet :) Ha det så bra!

2011-10-24 @ 20:04:16
Postat av: Anna

Jag undrar varför hon ljög?? Underlig sak att göra när man vill sälja saker. Hon ha tage bort mina å syrrans komentarer åxå, antar att de blev pinsamt för na. Tack för svaret i alla fall då vet ja!

2011-10-25 @ 00:53:39
Postat av: Cici

Jaha, oj... Nåväl, hoppas du hittar en fin klänning iallafall och ha det så bra!

2011-10-26 @ 02:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0