Promenader och curryräkor

Blev två promenader på kvällskvisten med Pernilla,
vi tog en paus emellan promenaderna med lite kaffe och kaka, så det gick väl jämt ut ;P

Gjorde curry/mangogryta med räkor och grönsaker idag,
jag kollade i kylskåpet och tog fram lite av det som fanns där,
massa udda saker men tillsammans blev det skitgott!


Har fotat smycken med olika bakgrunder och saker,
bland annat gamla kassetband, LP-skivor och driftved. Sedan försvann inspirationen,
så jag får göra klart en annan kväll. Har nytt bra bildredigeringsprogram så egentligen vill
jag köra igång och fixa nu på en gång, men utan den rätta känslan blir det sällan superbra,
och jag har ju liksom ingen deadline att jobba mot, haha :)

Imorgon blir det förhoppningsvis lite filminspelning, gu så roligt!
Jag och Pernilla gick igenom filmmusiken idag och hittade massa bra :D

Annars var det väl inte så mycket mer...just nu :)

Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0