Pinup och normala modeller

Här är ett tips på en bra affär på nätet om man gillar rockabilly, pinup, old school osv :D

http://sweetsandy.se/

Hittade massa fint där, och jag gillar verkligen att de har normala tjejer
som modeller till kläderna :D







Ikväll ska vi hälsa på farmor :D
Hade gärna hunnit med popsnöret också men det verkar inte bli så.

Måste sätta mig och göra fler smycken också, jag hinner knappt lägga ut dem på
sidan för försäljning innan de är tingade. Vilket självklart är en bra sak :)
Jag har gett bort några också, till vänner och syskon :) Kan inte profitera på nära vänner,
haha, om de inte vill köpa flera sen vill säga :P
Fick en så fin kommentar om mina smycken med guld och silverlod, tack tack tack för den :)

Nu - middag!

Fridens liljor, dönickar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen självklart jag skrev bara det jag tyckte! Du är som sagt otroligt duktig och väldigt generös och snäll som det verkar så man får verkligen hoppas att det uppskattades av mottagarna och att smycket används. Gör de inte de får man hoppas den som har de kanske kan återbörda det till dig så du kan ge det till någon som vill använda det eller så kan du sälja det. Jag skulle helt klart vara intresserad av att köpa =)

2011-10-27 @ 02:02:50
Postat av: Cici

Ja, jag har svårt att tro att de ena smycket används, men skitsamma :D Finns många som uppskattar det man gör så man får fokusera på dem :) Synd att jag inte har möjlighet att göra fler lödda smycken, då hade du fått köpa :D Fast du har ju inte skrivit namn, haha, så jag hade inte vetat vart jag skulle skicka det ^_^

2011-10-27 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0