Pärlplattor och smycken

Här är ett tips till den som är lite rastlös och vill ha en hobby som dödar tid: Pärlplattor!
Jag har följt en blogg ett tag av en tjej som gör pärlplattor, hon är grymt duktig!
Har en bekant som gör liknande plattor, mycket snyggt :)

Kolla in:

http://parlplattan.blogspot.com/

Hon har jättebra förklarande guide om man skulle vilja försöka sig på själv,
dock är det nog väldigt tidskrävande och pilligt ^_^


Jag har massvis med smycken att göra så som jag skrivit tidigare blir den här veckans
kvällar nog ägnade till det :P
Ska lägga ut en bättre tutorial också över hur man gör egna bildsmycken!
Ska snart försöka ge mig på att göra egna ramar genom att löda dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0