och det är jag tacksam över

Haft en riktigt bra helg fylld med matlagning och middagsgäster, massa sällskapsspel,
musik och tevespel :) Är så glad att jag har så många underbara, fina vänner omkring som jag verkligen kan kalla vänner, gamla som nyare. Ingen flyktig vänskap som kanske mer är som en bekant än vän, utan genuina vänner, och jag har turen att ha många av dem :D
Jag behöver aldrig vara ensam om jag inte själv väljer att vara det.
Det tillsammans med min fina familj och min underbara Anders kan jag bara säga att
jag har ett underbart liv :D och det är jag tacksam över.
Det som inte har varit så bra är bortrensat och det som är bra är kvar. Lägenheten är fixad och ingen kan vara stoltare över sin kille än jag efter att han byggde bänkenheten ^_^ Att ha en händig karl som man kan jobba tillsammans med är bra :)

Ikväll åt vi middag hos mamma, en av världens bästa kockar, för att ses lite tillsammans innan lillebror flyttar till Norge imorgon. Jag kommer sakna han, hoppas han kan komma hem och hälsa på snart! Illa nog att lillasyster är ändå borta i Umeå liksom :P

Efter middagen gjorde jag klart långkoket och fyllde matlådor till veckan,
sedan tog jag min Dregen-edition-pollypåse och jag och Anders knäppte igång
projektorn och kollade The Big Bang theory-avsnitt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0