Nattsuddare?

Käkade frukost för 20½ timma sedan,
fortfarande vaken. Så är det visserligen nästan varje natt.
Blir inte bättre. Men så är det. Jag försöker vara glad ändå.
Dock är nätterna långa. 4 timmars sömn på ett dygn om 24,
det kanske säger allt. Tar jag sömntabletterna somnar jag och kan sova upp till 7 timmar,
men den beska smaken i munnen man får sitter i nästan hela dagen efteråt plus att
man blir lite zombieaktig :P
I'm coping.

Har varvat ned så mycket jag bara kan, har restless legs nu och funderar på
en kopp te för jag fryser, men te är inte så bra om jag vill sova,
så varm mjölk kanske.

Hoppas ni sover fint och drömmer bra drömmar, g'natt!
Och för er som nattsuddar eller inte kan sova som jag - ha en bra natt!
Fridens liljor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0