Morgonstund har inte guld i mun. Eller?

God morgon alla :D
Äntligen fredag - känns bra! Bara en dag framför oss och efter jobb och middag
åker vi mot Norrflärke över helgen :D

Bjuder på ett roligt kort från i sommras på mig och Malin D där vi
står utanför utebadet och ser riktigt turistiga ut ^_^



Haha xD

På lördag får jag träffa denna sköna böna, ska bli asroligt!
Ne, tio i fem är klockan, dags att masa sig ut i köket och laga frukost :D

Skriver kanske lite innan vi åker, om jag hinner :)
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Töntturister!!!!=) Fast det var ju en kul helg! (som vanligt!!) Å vad kul det ska bli att träffa dig också! Jag har saknat dig!=)

2011-10-28 @ 19:25:38
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0