Men låt mig sova

Trodde att jag sovit rätt bra och hyffsat lång tid inatt,
men när jag kollade facebook (som jag gör varje morgon...nörd) och hade skrivit
god morgon så upptäckte jag att det bara var 3 timmar sedan jag skrev det sista
innan jag gjorde ett försök till att sova. Så det blev inte många timmars sömn inatt heller.
Får hoppas på fler timmar under onsdagnatt.


Insomnia är det jobbigaste jag vet och nu är perioden löjligt lång.
Nåväl, bara att försöka hålla humöret uppe och köra på som vanligt :)
Blir inte bättre av att klaga. Men jag märker av sömnbristen mer och mer och mer.
Som sagt - löjligt lång tid med insomnia nu, månader blir ett halvår om 1 månad :S

Skitsamma, suck it up :D

Ha en bra onsdag, det ska jag ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0