Längtar efter...

Jag undrar när snön kommer...hoppas den väntar lite till,
sällan har jag varit med om en så fin och frisk höst :D
Det är fortfarande träd med vackra färger ute och  det luktar riktigt höstigt,
förra året hann jag knappt med i vändningar från sommar till höst till vinter men i år
har den sakta skridit fram, som sig bör :) Och regntunga kvällar med smatter mot plåttaket och rutan har det varit många av också, jag älskar sånt, sjukt mysigt!

Däremot längtar jag efter julen, men det gör jag alltid....så fort nyår har varit längtar jag efter nästa jul och mellandagar och nyår, haha :p
Men det är lång tid kvar än till jul, ingen idé att gå och vänta, bättre att försöka leva i nuet
och uppskattat det som händer nu.
Dock är 13 december ett datum jag längtar lite efter :D Då åker vi till Sundsvall för att bo på hotell,
gå på Ikea för att handla lite småsaker och sedan ska vi på Motörheadkonsert :)
Två roliga dagar med Anders :) Jag fick det i födelsedagspresent av honom.
Åsså kanske man får se något gulligt luciatåg, haha ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0