Julbord idag!

Har kokat äppelmos och rullat köttbullar och kokat ägg och...ja, det blev julbord idag :)





Gjorde biffar till matlådorna och förpackade några i plast och påse och frös in,
väldigt skönt att plocka upp dagen innan och sedan bara steka på till middagen :)
Hamburgerpressen - kanske en av de bästa små saker som finns! Blir så jämt och bra!



Mer smycken blir gjorda under veckan,
fått så bra lovord för dem att man nästan rodnar :D Eftersom de säljs så verkar de funka bra,
ska undersöka en större marknad nu, har redan kontakt med några hemsidor,
jag måste bara bestämma mig för hur mycket tid jag är villig att lägga ned på det.
Kul hobby är det i vilket fall, så så länge folk vill ha dem fortsätter jag göra dem :D
Tack alla!

Här är bildbeskrivning på hur man lättast fäster hattpinnen med ögla på fjäder:



Ta två till tre klämpärlor och klipp hattpinnen i önskad längd,
trä igenom fjädern och kläm till, klipp bort det som eventuellt sticker ut,
dutta lite glaze eller lim runtom klämpärlorna för att ytterligare fästa allt.
Låt torka - klart!


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha vad roligt!

2011-10-11 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0