Hjälp inför bröllop

En kompis till mamma behöver hjälp med kläder till ett bröllop så hon
ska komma hit så ska jag plocka fram det jag har, 50-tals klänningar.
Ska också göra frisyr på henne och ytterligare två gäster till det bröllopet, roligt att bli vald :D
Sedan ska jag göra en bröllopsfrisyr på självaste bruden till ett annat bröllop om två veckor,
kommer vara lika nervös som första gången jag gjorde en brudfrisyr, haha,
men lika glad att bli vald, det är ändå frisyren man ska ha på sitt bröllop,
på alla kort och filmer från ens viktiga dag :)
Så ja...jag är jätteglad!

Sedan blir det middag på Chang med Pernilla, Honken, Weronica och Malin - trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0