Hitlåt på g? :D

Just hemkommen från ett sjukt bra rep!
Gjorde en ny låt idag, jag skrev text på plats och allting passade mycket bra ihop,
är så glad att jag har äran att få vara i ett sånt bra band med så enormt duktiga musiker!
Körde även igenom låten vi gjorde förra gången, blev mycket bra :)

---

Idag när Anders kom hem hade han med sig tre stycken LP-skivor till mig,
en mitt-i-veckan-present :)
Vilken kille jag har :D



---

När vi repat klart och stod utanför repan och småpratade fick vi reda på den hemska nyheten
om bilolyckan utanför Hammerdal som hänt idag.
Livet är så skört...det är orättvist och bara förbannat hemskt.
Vila i frid...sänder tankar till familjen och vännerna.
Tre andra som satt i bilen är på sjukhus, tankar och styrka till dem.

---

Nu blir det lugn kväll med Anders, katterna och Boxern,
ha det så bra alla.


Kommentarer
Postat av: Wera

MEN DU! Det där är ju Dr. Hook-omslaget som jag pratade om! Det som alltid funnits i mitt liv :D Typ det snyggaste jag vet! :D

2011-10-13 @ 21:09:16
URL: http://weronicag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0