Hemmafrisörer och julbord

Till helgen blir det brudfrisyr, isättning av extensions och försäljning av fler smycken.
Har fått mer förfrågningar om frisyrer till det andra bröllopet - så sjukt roligt!
Klippte och färgade Anders häromdagen också :)
Det var inte så svårt att klippa, haha, verkar ha en fallenhet för det. Har bara klippt några fler innan, men någon frisör vill jag nog fortfarande aldrig bli. Att klippa av något är väldigt definitivt,
för en del tar det ju så lång tid innan det växer ut igen också.
En del "hemma"frisörer är ju inte direkt top of the line så om jag går till frisör så
är det någon riktigt bra. Några få har fått ge sig på mitt hår här hemma och jag har alltid klippt till det själv efteråt, haha xD Tur det har varit löshår, kan man alltid sätta i nytt.
Sedan har vi dock Malin, hon är bra :) Hon brukar i vanliga fall klippa Anders men nu är hon långt bort och Anders hår var för långt, haha :P 
Jag klipper till mitt hår själv, blir bäst så och jag vet hur jag ska ha det och därför går det fort och blir som jag vill. Många, många frågar om jag vill klippa dem och jag brukar alltid säga att det är bättre att de går till en frisör. Jag brukar klippa in löshår åt de jag sätter in på, beroende på hur de vill ha det, men i första hand brukar jag rekomendera en riktig frisör.
I vilket fall så blev Anders hår bra :p


Vi har funderingar på ett mindre julbord idag, bara för att det är roligt ^_^
Kan man göra semlor i oktober kan man väl göra julbord också :P






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du inspirerade folk att göra semlor iallafall (-: Jag visste det!

2011-10-11 @ 14:58:04
Postat av: Cici

Sv till anonym: Jasså där ser man, vad roligt!! Gjorde du semlor eller? :) Ha det så bra!

2011-10-11 @ 15:12:38
Postat av: Anonym

Hahahahaha ne inte ja, någon annan som verkar haka på varenda litet ord du skriver! Roligt att se, du verkar vara en idol!! Men ja skulle gärna vilja ha en semla dock, kanske ja ska göra en ja me!

2011-10-11 @ 17:55:50
Postat av: malin

sådana där små tjuvnyp är så jäkla lågt. kanske denne "någon annan" varit sugen på semlor i flera veckor, kanske hon gjorde dom nu för att hennes storasyster var förbi med semmelgrejor för att hon var låg och ville göra henne glad? om jag skulle ha en föradventsglöggfika, som jag pratat om i flera veckor, skulle jag också härma och "haka på"? eller kan man, helt oberoende av varandra, ha liknande idéer?

2011-10-11 @ 20:08:25
Postat av: Anonym

ursäkta??? Trodde man fick kommentera bloggar utan att bli påhoppad? om någon läser cicis blogg och också vill göra exakt samma saker som hon får de väl göra det. Du med, jag lovar! Sluta vara så himmla aggo, är ni alla sådär eller??

2011-10-11 @ 20:31:21
Postat av: En annan Malin

Börjar tröttna på Cicis blogg pga alla dessa kommentarer om en människa som uppenbarligen inte har något med bloggen att göra. Jag läser bådas bloggar och tycker båda är intressanta på sitt sätt. Läs inte den andras blogg om den stör dig så fruktansvärt! Känner varken den ena eller andra men gillar deras bloggar, dock börjar jag som sagt tröttna på alla dessa påhopp och det är synd för Cici har en bra blogg!

2011-10-11 @ 21:26:20
Postat av: Anonym

Har aldrig kommenterat här förr och tro mig, jag kommer aldrig göra det igen!! Vilka jävla påhopp man fick bara för att man skriver en kommentar och något man finner lustigt! Ta och titta på er själva kanske, är ni bloggpolisen eller? Tur att jag aldrig skrev mitt namn, då skulle man väl bli utmobbad som värsta parian!! Väx upp för fan, folk har åsikter - deal with it!!

2011-10-11 @ 22:36:48
Postat av: Cici

Tyvärr måste jag hålla med anonym, hon/han har faktiskt inte skrivit om någon eller pekat ut någon eller på annat sätt hoppat på någon, bara skrivit att jag inspirerat någon att göra/skriva om samma saker som mig. Men era svar på hennes/hans kommentar gör mig lessen :( Självklart vill jag att folk ska fortsätta läsa bloggen och jag har sagt det förr: det här är inte ett diskutionsforum för helt andra saker, ok?

2011-10-11 @ 22:56:20
Postat av: malin

över huvud taget tycker jag att det är brist på respekt mot dig, cici, att hela tiden jämföra din blogg och det du gör med andra (oavsett vem den/dom andra är), det är som att säga att det du gör och skriver om inte är bra nog att stå för sig själv. "du är bra, jämfört med den och den" säger samtidigt att "du är inte bra, jämfört med den och den". det måste väl räcka att säga "du är bra!"? "jag gillar det du skriver", "jag gillar dina smycken", "jag gillar all god mat du delar med dig av". det tycker jag borde räcka mer än nog, cicis blogg är bra, punkt, inte bra jämfört med --- eller ---.

2011-10-12 @ 11:37:28
Postat av: Cici

Ser inte att någon jämfört min blogg. Någon/några kan ha jämfört andras blogg med min, men hur du ser det där förstår jag inte. Men era andra kommentarer tillsammans med den första som skrev just här har gjort det till en riktigt trist sak. Varför slutar ni inte bara? Det är ju ni som, här i vilket fall, fått det att bli en sak, och om en viss människa dessutom, märker ni inte det?? "Du inspirerade folk att göra semlor iallafall (-: Jag visste det!" är i mina ögon ingen jämförelse, ingen utpekad, inget negativt, ingenting sånt! Heller inte svaret. Skitsamma...kan alla, inklusive malin och den andra malin sluta hoppa på folk i min blogg när någon skrivit kommentarer??? Eller ska jag ta bort kommentarsrutan? Jag vette fann....trist är det iallafall.

2011-10-12 @ 14:30:27
Postat av: En tredje Malin!

Jag tänker inte lägga mig i diskussionen utan bara berömma dina smycken och tacka för komplimangen!=) Jag tror nog Anders hår blev toppenbra! Du är duktig!

2011-10-12 @ 21:50:09
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0