Helg i Norrflärke!

Helgen spenderades i Norrflärke, fredagen bestod av filmtittning och tidig kväll,
lördagen vaknade jag tidigt och vid halv fem på eftermiddagen skjutsade Anders mig till
Malin där Pernilla och Nelly också var, vi tog något glas vin, pratade strumpbyxor och massa annat
innan vi gick vidare till förfesten och efter det for mot puben på skolan där det serverades god mat och kaffe samt bra coverband och bar :)
Folk skulle ideligen dansa med mig och jag är ju urdålig på det, haha, var nog många som fick sig ett par goda skratt när jag stapplade runt på dansgolvet i någon slags foxtrot xD
Den brutna lilltån gjorde sig påmind vid flera tillfällen och det hela ännu svårare :P
Roligt var det iallafall men jag var sjukt trött så kvällen avslutades vid ett-tiden med en macka och ett glas mjölk :)

Suddig bild på mig och tjejerna: Pernilla, jag, Malin och Nelly



Ett halvhjärtat försök till att ta ett kort på mig, suddigt och inte alls bra.



Men roligt hade jag, jättebra helg!

Och idag firar vi ett år, galet vad tiden går fort och galet så långt det känns och ändå är det bara ett ynka år! Helt sjukt... :)
När vi kommit tillbaka till Strömsund hälsade vi på min farmor tillsammans med mamma, pappa och faster. Kollade lite rolig släktforskning och pratade. Sedan for jag och Anders och handlade och åt god middag för att fira lite samt en sjuuuuukt god efterrätt!
Rabarberpaj med lemoncurdgrädde!



Har dragit tillbaka klockan, har kolsyrat vatten i en flaska och Boxern har spelat in massa
bra program åt oss - perfekt kväll! Fast Anders och Kamsen ligger som vanligt och slummrar
på soffan bredvid mig, men det är ändå skönt sällskap :D och mysigt!

Nu taggar vi inför nästa lördag då det ska firas Halloween!!
Yeaj vad kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0