Ha en fin natt

Det är trist när saker blir fel och missuppfattningar frodas,
men ännu värre när en sak aldrig kan ta slut.
Jobbigt :(
Önskar innerligt att det försvinner någon jävla gång. Sista gången jag försökte
lufta mina åsikter om det också, för det blev bara fel.
Och det är så inte värt det, inte ens en microtanke.
Men jag ställer mig självklart frågandes till det, absolut.

---

Söndagen blev myssöndag med popcorn och hemmabio,
very nice :)
Imorgon ska jag skicka iväg lite fler smycken som sålts av i helgen och sedan ska
jag väl göra lite fler när jag har tiden till det.
Måste ha legat väldigt underligt inatt för ryggen värker som om den var av och ingen
av sjukgymnastövningarna hjälper. Går säkert över tills imorgon. Inget att kvira över.

Sov så gott alla som sover eller ska sova,
ha en fin natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0