Gravid, skor och surisar

Kollat igenom massa fina saker på nätet,
en del saker kanske man kan sätta upp på önskelistan till jul :)
Jag har inget jättestort behov av nya kläder, bara några småsaker. Skulle behöva en
slags bolero eller något annat kort med långa ärmar, kanske några vinterskor,
bootsen bör väl funka men de klämmer fortfarande lite ovanpå foten.

Hittade den här smarta saken på Ellos hemsida när jag kollade igenom deras reasaker,
den är för gravida och jag tänkte genast på min kompis S som redan har stor mage och min kompis K som kommer att få :D


Som en förlängningsgrej att ha under toppar och liknande :)


Hittade också de här skorna när jag klickade runt


Skulle dock föredra dem i silver snarare än guld.

Haha, nu när jag plockade fram bilden på skorna låg det här kortet på mig och Malin D sparat på samma plats xD



Hahahaha xD Taget i sommras, precis innan vi skulle gå på gore&corpsepaintfesten :D
Haha xD Ja, vad annat kan jag säga än att jag är så jävla glad att jag har roliga vänner
med massa självdistans och humor så man kan göra sånna här saker :)
Surisar med armarna i kors som bara gnäller betackar vi oss för, på det här sättet får man ut
mer av livet och en jävla massa fler skratt - det kan jag lova ^_^

Och på tal om Malin så får jag träffa henne redan till helgen då jag och Anders beger oss
till Norrflärke över helgen :) Yeaj!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för tipset med gravidtoppförlängaren! Roligt att du som inte är gravid själv (eller?) ändå slänger in sånna saker i bloggen ;)))

2011-10-24 @ 16:39:44
Postat av: Cici

sv till emma: Tack själv för att du läser :D Jag har två kompisar som e gravida som sagt så jag tänkte på dem på en gång, själv är jag inte gravid, något jag väntar lite med tills jag har alla förutsättningar jag vill ha när jag planerar barn :D Men jag ser fram emot det :)

2011-10-24 @ 20:47:55
Postat av: Malin

Men yeeeej! Sommaren var fantastisk! Och vad kuuuul att vi ses till helgen! Det blir kuuuung!

2011-10-25 @ 00:24:09
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0