GRATIS tevespel skickas hem!

Nu har jag två nya Buzzadorkampanjer som jag kommit med i och
det bästa med dessa två är att jag får dela med mig av massa gratissaker till alla mina vänner :D

Första kampanjen jag kommit med i är för Lovefilm och där får jag dela ut en kampanjkod så Du kan få hem massa gratisspel och filmer i 2 månader!



"Som Buzzador har du även möjlighet att bjuda in dina vänner till samma erbjudande som du fått
genom
den här kampanjen. Låt dem registrera sig via LOVEFiLM.se och ange kampanjkoden
"
van1109" så får också de testa att få film och spel hem i brevlådan i två månader."

Så gå in på https://www.lovefilm.se/hyrfilm/sign_up_1.html?intcid=lfctasumhmn

och skriv in dina uppgifter och fyll i van1109 under "presentkod".
 Kom ihåg att efter de två gratismånaderna är slut börjar det kosta och vill du inte det så måste du avregistrera dig, gör det typ en dag innan de två månaderna är slut,
inget krångel alls, bara att gå in och avregistrera dig.

Jag har gjort beställning på massa Wii-spel och en hel massa filmer och idag fick jag de två första filmerna :)





Jag har också äran att dela ut en kod till Dig så du kan lyssna på musik GRATIS!!
Gå in på http://www.digster.se/ och fyll i koden, så får du tillgång till fler spellistor och kan spela via spotifys listor med! Koden är: buzzador
Så klicka in och kolla runt och lyssna, du får via koden Digster Premium i 6 månader, gratis.
Om du tar del av erbjudandet så får du jättegärna slänga in en kommentar på bloggen efter ett tag och säga vad du tyckte om Digster :) Dela gärna koden med alla du känner,
ju fler desto bättre :D



Detta är en Buzzning! Är du intresserad av att bli en Buzzador precis som jag?
Skriv din mailadress som kommentar så skickar jag en inbjudan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0