Goda nyheter, bandbild och armband

Åter igen: vilket bra rep!
Drog igenom båda våra egenskrivna låtar - satt som en smäck!
Imorgon ska vi fota ny bandbild, väldigt mycket dags att uppdatera den :)

---

Fick kvällsbesök av Malin D, tog en kopp kaffe och pratade om allt och inget,
om de goda nyheterna jag fick idag som gör mig alldeles pirrig och förväntansfull
och som gör att jag längtar till maj som bara den!

---

Har tillverkat armband och gjort små delar i att bredda marknaden, det funkar bra :)


Imorgon ska jag träffa Kikki och fika, yeaj som fan! Sen ska vi fota bandbild och efter det
ska jag sätta i keratinslingor på en tjej - fullbokad eftermiddag/kväll :D
På lördag ska jag göra frisyr på Therese som ska gifta sig,
kommer säkert vara lika nervös som förra gången jag gjorde brudfrisyr :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0