Fat Spider

Eftermiddag och jag väntar på Anders.
Eftersom jag alltid kommer hem innan honom nu när han är i Ramsele
så lagar jag middag och sånt, men idag ska vi gå och handla tillsammans så fort han kommer hem.
Vette fan vad vi ska laga idag...vi får se :)

---

Har redan sålt slut på smyckena och fått beställningar på nya,
 så jag ska ta och ska sätta mig någon kväll och göra fler,
ska skicka alla smycken så fort mina tags kommer. De ringde igår och designern tyckte att
typsnittet jag använde till namnet 'Fat Spider' var för tjock och flöt ihop på tagsen,
så vi pratade lite hit och dit om andra möjligheter, såsom nytt typsnitt eller använda loggan osv.
Helst hade jag såklart använt loggan eftersom jag haft den så länge, sedan 2004 ungefär,
men det blir för litet på tagsen, så vi tog ett enklare typsnitt helt enkelt och de ska skicka dem idag. Hoppas, hoppas, hoppas att de kommer redan imorgon, eller åtminstonde om två dagar!

Här är loggan:



Har också funderingar på att börja sälja mina linnen igen, men det tog sån tid och ja...
Jag ska tänka lite på det, folk har frågat och det betyder iallafall att det finns en viss efterfrågan.
Vi får se...här är några av linnena och väskorna jag designade och sålde:







Nu är klockan fem och Anders bör komma snart, så hej hej!
Hoppas ni har det bra!

Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer
Postat av: Jennie Wennberg

Hej Cici! Jag kikade in här och såg dina urläckra linnen. Är det möjligt att beställa ett eller två på rak arm, eller måste det vara visst många som är intresserade innan du tjänar på att trycka upp? Otroligt fräck och stilren design. Verkligen originellt och välgjort, bra jobbat!

2011-10-07 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0