En ännu bättre kväll

Tror jag har en sån där period då man bara vill vara
inlindad i filtar och luta sig mot en trygg axel när man är hemma
om kvällarna. Och bara glömma bort de jobbiga människor som tyvärr finns i världen.
Tror vi kör en favorit i repris och smäller upp projektorn ikväll igen och har hemmabio :)
Något gott med älgkött ska lagas till middagen och jag har inhandlat julmust,
kan inte bli annat än en bra kväll :)



Bild från Stockholmsresan i sommras då vi gick på Rush och bara hade fina försommardagar,
underbara kille :)


Måste ta ett beslut om hur jag gör med mina egendesignade linnen,
fått ännu fler beställningar och förfrågningar på dem nu sen jag la ut några av dem här i bloggen för någon vecka sedan, så jag kanske ska börja sälja dem igen.
Det är dock det där med tiden, jag gör smycken på beställning nu också och det är bara en rolig hobby, ska jag sälja dem som jag gjorde förr måste jag sätta igång och lägga ner mer tid på det.
Något man vill? Har inte bestämt mig än :D
För tre år sedan började jag med att sälja dem så visst är det roligt att folk fortfarande köper dem,
det är inget sånt, det är just tiden och endast det :)

Ha en bra dag alla,
och en ännu bättre kväll!



Kommentarer
Postat av: J

Du gör så sjukt snygga linnen å toppar så jag både tycker å hoppas du fortsätter!! Å de säljer ju de vet ja ju själv att de gör så fortsätt!

2011-10-18 @ 00:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0