Egna låtar, egna smycken och kretskort

Idag kom mina tags :D
Typsnittet blev jättebra och jag är glad att designern ringde för att prata om
textstilen, det här blev mycket bättre :)


Mycket nöjd!


Här är lite nya smycken, örhängena med fjädrar är gjorda på beställning



På kvällarna sitter jag och pysslar ihop smycken och Anders sitter och löder kretskort,
jag fattar noll när jag tittar på vad han gör, haha ^_^



Ikväll ska vi repa, några nya egna låtar håller på att ta form och det känns jätteroligt :)

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå fina smycken du gör, ville bara säga det!

Kreativa människor ska ha uppmuntran ;)

2011-10-12 @ 20:47:48
Postat av: Cici

Åh tack så mycket! :D Gu så glad jag blir, tusen tack!

2011-10-12 @ 20:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0