Cernitlera tutorials

Haha, surfade runt och kollade tutorials på tårtdekorationer och klickade mig vidare och hamnade
på den här videon. Snacka om gulliga, välgjorda saker!
Jag lekte mycket med cernitlera och fimo när jag var yngre och gjorde små cupcakes,
star wars gubbar, tårtbitar, djur, fåglar, rosor osv, men aldrig ens i närheten av så bra som det här ^_^ Duktig tjej helt enkelt!



Hittade lite roliga och lättförklarande tutorials till lite småsaker
om man skulle vara intresserad av att leka lite och göra kanske små örhängen eller annat,
kan vara roligt, jag tyckte då det när jag höll på som yngre, och det är ju snart jul,
har man barn eller småsyskon kan det vara jättekul att göra sånna här små saker tillsammans och ge bort i julklapp :D Det är lite pilligt i början men inte så svårt :D




Här är en till :)



Nästan så man blir sugen att göra lite småsaker och ge bort, men till vem? ;P


Kommentarer
Postat av: Linda Runn Hägerström

Hej,

så roligt att du gillar min blogg.



Mvh Linda Runn Hägerström

2011-10-18 @ 12:35:21
URL: http://Lindarunn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0