Bröllopsfrisyr

Ska strax iväg för att göra bröllopsfrisyr :D Nervös? Ja :P
Som jag alltid är inför saker, men så fort man börjar med vad det än är så släpper det,
haha, och jag vet ju det...lik förbannat sitter jag och är nervös :P

Får man dock inte alltid vara för människor, nervös innan men inte när man gör själva grejen, det går liksom inte ihop. Konstigt tycker jag, för jag känner många som är sjukt nervösa inför en grej men så fort de gör det är nervositeten som bortblåst. 
Man är ju olika :D Tänk om alla i världen bara kunde tänka så: alla är olika :)

Nåväl, ha en bra dag alla, det ska jag ha :D


Kommentarer
Postat av: Mirre

Näää riktig så var det verkligen inte! Hon frågade mig, visst, men när jag sa nej så försökte hon inte ens övertala mig. Sen så vill jag jävligt gärna inte bli inblandat, för jag orka inte eran drama!

2011-10-16 @ 21:32:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0