Bröllopsfest och längtan

Blev inte så mycket fotat igår, haha, var för upptagen med att dansa, skratta,
kramas och bara ha underbart sjukt roligt!
Vilken kväll det blev tillslut iallafall, och snällisvänner som på en gång hör av sig och ställer upp
och ja...bara är fina vänner helt enkelt :D
Och att gå tillsammans på bröllopsfest kan ju inte bli annat än roligt :D
Bruden var vacker och gästerna glada, och jag har cocacola kvar idag :)




Fick go-middag idag hos mamma, Robin skulle ha varit med också men han hade blandat ihop tiderna när de skulle åka tillbaka till Norge så det blev bara jag och mamma till middagen,
mycket trevlig kväll, sen tonade jag hennes hår och efter det var jag tvungen att gå hem för att
kolla över tvättmöjligheterna. Tog en höstpromenad och fotade lite fina höstfoton, snart är vintern här, det känns i luften :)



Guuuu vad jag längtar till maj!
Underbara lilla nyhet!

Just nu i detta nu längtar jag tills klockan sju, halv åtta då min fina kille kommer
hem från Norrflärke där han jagat, svetsat och varit duktig hela långa helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0