Ang bloggkommentarer

Har aldrig haft granskning av mina bloggkommentarer innan de publiceras,
har heller inte tagit bort några. Har låst bloggen en gång efter att en person
trodde att allt jag skrev handlade om den vilket det inte gjorde
men jag kände tillslut att jag inte vågar skriva någonting alls, vad det än må vara, så jag låste
den men med så många läsare blev det många, många mail om lösenord och jag orkade inte svara på alla tillslut och sedan sa en klok människa såhär: "varför ska du begränsa dig pga 1 människa som tror det där pga antingen ett löjligt stort ego eller är sjukt osäker? Du ska få skriva i din blogg om vad du vill och ingen ska begränsa dig eller göra dig rädd för att skriva" och jag tänkte efter och kände att det var rätt. Jag kan inte rå för vad folk tror och inte, jag kan bara säga om det är så eller inte och tror man fortfarande inte på min förklaring är det bara att beklaga och släppa det.

Med det sagt vill jag bara säga att jag uppskattar kommentarer men jag vill inte
ha konstiga diskutioner i min blogg mellan folk om saker jag rent ut sagt skiter i.
Är det så att någon kopierar det jag gör, härmar eller skriver exakta saker tar jag det bara som en komplimang, uppenbarligen måste jag alltså göra något bra om någon härmar mig.

Nu vet ni :)

Scrolla nu ned och ta del av massa bra erbjudanden som jag har turen att få dela med mig av :)


Kommentarer
Postat av: Cici

sv till malin och de som bryr sig: Tydligen någon/några som reagerat på sånt maria skrivit, som jag uppfattat det, och tyckt att hon varit falsk och själv skrivt skit osv. Jag skiter i vilket, har jag gjort länge. Men ingen ska må dåligt. Jag tror och hoppas och vill att ingen fler av dem skriver nått kasst skit här eller någon annanstanns. Jag tror också att det är några yngre, känns som det på skriftspråket, och infon de verkar ha kan komma vart som helst ifrån, de kan ha överhört på en fest, utanför hörnet, hemma hos någon eller via kompis eller tillochmed kompis kompis... förstår du? Tror inte det är någon vi umgås dagligen med. Ingen jag känner väl stavar så där illa heller, haha :P Men som sagt, hoppas de slutat nu och skriver de här kommer jag ta bort det och mår maria dåligt över sånt som skrivs här kanske hon ska sluta läsa min blogg eller försöka att inte ta åt sig, även fast sådant kan vara väldigt svårt :( någon/några tycker som sagt att hon också snackat skit och ger man sig i leken få man leken tåla. Jag tycker allt är töntigt och tjaffsigt. Du har också skrivit att denna människa är vidrig så dom tycker nog att du är lika god kålsupare och hoppar därför på dig med. Jag har personligen blivit kallad för både vidrig människa samt fler hemska saker av en nära dig och jag mådde inte bra men skrev inga elaka ord tillbaka för det gav mig inget. Nu hoppas jag verkligen att alla förstått hur fånigt det här är och att min blogg inte är ett forum för sådant. Bra.

2011-10-03 @ 19:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0