1 år, inte länge?

Åh vad jag är trött :P Gjorde frukost till Anders klockan fem imorse,
det börjar bli ruggigt ute och jag tycker det är mysigt med mörka mornar när det
är alldeles tyst ute, det märks att vi går längre in i rocktober,
på Åreskutan hade det kommit pudersnö för några dagar sedan, undrar när första flingan faller här...

Sista oktober har vi varit tillsammans i 1 år,
tiden går fort! För andra kanske 1 år tillsammans är länge, men för mig är det inte riktigt det.
Visst, 1 år är en hel del tid, men för ett förhållande tycker jag att det bara är
starten på framtiden ihop. 1 år är början på grunden :)

Fredag idag, ska invänta Anders och sedan handla lite till middag,
har inte bestämt mig för vad vi ska äta, finns så mcyket jag skulle vilja göra, haha :P

Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrev en kommentar tidigare men den verkar vara försvunnen nu? jag skriver igen. Smart inställning, man ska låta förhållandet ta sin tid och inte rusa in i saker och ting. Finns alldels för många unga som skaffar barn & förlovar sig & gifter sig efter endast några månader & det är få av de förhållandena som håller tyvärr. man får önska de lycka till men är man ung tänker man oftast inte framåt tyvärr. Du verkar ha huvudet på skaft och vara en smart tjej!

2011-10-08 @ 15:35:42
Postat av: Cici

Sv till anonym: Ja, för mig personligen känns det bra att låta förhållandet växa fram i sakta mak, har rusat in i saker alldeles för tidigt när jag var yngre och ja...vad ska man säga? Har dock två vänner som gifte sig efter endast två år ihop och det tyckte jag bara var fint, de gifte sig av kärlek och är ihop än. Två andra kompisar gifte sig också unga men hade varit ihop länge, det höll tyvärr inte så länge och de är skillda men har två bra, separata liv nu. Men jag förstår vad du menar med en förlovning efter bara några månader och så. Beror väl på vem man är och vad man vill. Jag gillar att vi bara har varit ihop ett år, vi har ju hela framtiden framör oss och kan planera hus och barn och giftermål, så allt blir perfekt för just oss. Jag vill ha de sakerna planerade, för det känns som väldigt stora, viktiga beslut, och så har jag alltid sagt, fast mamma tjatar på att bli mormor, haha :P Men just nu har vi inte medlen jag vill ha för att ha hus och barn, men det kommer ju :D Tack för att du läser och ha det så bra!



2011-10-08 @ 15:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0