Önskelista och Kvinnofängelset

Började känna mig lite dålig vid lunchtid när jag kom hem,
klockan fyra kraschade jag i soffan och fick feberfrossa och kunde inte äta.
Anders gjorde hjärtformade pannkakor men jag kunde inte äta och behålla :(
Slummrade till, vaknade, slummrade lite till, vaknade, tittade på de två första avsnitten
av Grimm - sjukt bra serie som jag rekomenderar.

Anders köpte cola och julmust, har gått hyffsat bra att dricka. Helt slut på energi.
Fick sova lite till, vaken nu men det gör inget, så skönt med de timmars sömn jag fått,
lite kasst bara att man ska behöva bli sjuk och få feber för att kunna få sig någon sömn,
men men, tänker man positivt får man se det som så att jag faktiskt fått sova mer än jag brukar göra i vanliga fall och det är ju iallafall nått.


Fått förfrågningar om julklappar, vad önskar jag mig?
Öhm...jag vet inte?
För tidigt att önska sig utemöbler och barnsaker kanske? xD
Jag kan aldrig komma på på stående fot vad jag önskar mig,
börjar bli för gammal för att önska mig saker kanske? Eller blir man det? Vet vad jag ska få av mamma och pappa iallafall, helt underbart!
Haha, kul att veta innan, men man är ju inget barn längre och mamma undrade om vi redan hade en
och det har vi ju inte så, ja, bra bra :)

Men, får jag välja nästan vad jag vill så gillar jag de här sakerna:







samt på Åhléns, Din Sko och andra bra affärer :)











tjock bäddmaddrass, 120 cm



Stora krukor till odlingarna :)


Well well...
Nu kommer feberfrossan igen, får svepa in mig i täckena och kura
ihop framför datorn och kolla på Kvinnofängelset.
Japp, jag kollar på den serien xD
Har alltid gillat den, följde den slavisk för många år sedan då jag bodde på
Blomslingan, nu har jag säsong ett och två hemma, ska börja med att plöja igenom dem och sedan förhoppningsvis resten. Jag känner ingen som gillar Kvinnofängelset xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0