Snygga Systern och klänningarna

Nätbutiken där jag handlade den senaste 50-tals inspirerade klänningen
har många fina klänningar, skulle vilja handla hur mycket som helst där.
I en annan nätbutik har jag handlat bland andra midsommarens maxiklänning och
nu har jag hittat och beställt klänningen jag ska ha på jul och nyår tänkte jag :)



Den jag har beställt har rött band och inte fullt så cerisrosa som på bilden ovan



Har också beställt en hårblomma från SnyggaSystern som jag
tänkte ha till klänningen :)



Funderar på att införskaffa mig den här, paljetter är dock något som
jag antingen tycker är skitsnyggt eller bara rakt av fult, det hade varit bra om
jag visste hur den satt på mig :S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0