Pinupor och julebrus!

Titta vad världens bästa lillabror kom hit med imorse!



Snälling-Robin!

Tänk om Tina hade kunnat vara hemma i helgen också, då hade det varit världens bästa helg!
Mina syskon är inte bara mina syskon, de är mina bästa vänner också.
De är de jag älskar över allt annat. Jag kommer aldrig förstå mig på folk som pratar illa om sina syskon, som inte unnar dem att vara glada, vad det än är som gör dem lyckliga.
Jag förstår mig inte på dem som tycker att de är pinsamma om de finner kärlek i äldre eller yngre,
som rakt av skäms för dem då och vägrar att stötta dem. Jag kommer aldrig förstå de som hela tiden vill trycka ned och vara negativ mot dem. Stackare :(
Mina syskon är det bästa jag har!

Här är ett armband jag specialgjort till Robin (som han gillade mycket, pheeew, vilken tur :)



Här är ett specialbeställt armband av en tjej som ville ha pinupor och ett antikt utseende på bilderna:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0