Mer halooooweeeen

Ja, vad ska man säga? Folk berättar och jag lyssnar. Tycker jag kan göra det nu.
Jag tycker synd om dig, inte på ett ironiskt sätt utan på riktigt.
Jag tycker på riktigt synd om dig.

---

Ska väl ta tag i halloweenutklädseln på allvar idag,
kommer bli roligt :) Tänkte dela lite bilder, först är bilder från förra årets halloween:


Först var vi hos mig ett par stycken och sedan gick vi vidare till en annan fest och sedan på folkan där själv halloweenpartyt ägde rum :)

Här är från året innan det:



Samma visa där som innan :) Typ som alltid :) Vi sammlas här och gör oss iordning och sedan drar vi vidare på annan fest och sedan på Halloweenpartyt. Blir samma i år :)

Här är lite äldre bilder från Halloween, vi har alltid haft roligt på halloween och folk gillar att bjuda på sig själva och klä ut sig, det gillar jag :D


Anders som Onda dockan och Miriam som docka är helt klart bland det bästa jag sett :)
Ronja hjälpte Miriam med hennes hår och smink och det är så synd att jag inte har en helkroppsbild på henne för hon var så sjukt bra! Något att inspireras av kanske? Anders var onda dockan, jag sydde kläderna och gjorde sminket, han vann en resa till egypten för den utklädseln och jag fick följ med :D

I år kommer bli lika bra som alltid, kanske bättre än förra året, känns som det :)
lite andra folk som kommer i år också som Malin D tex, yeaj!





Kommentarer
Postat av: Malin

Det blir så kul! =) Jag har ju lite tråkig utklädnad, men jag är ju inte lika vana halloween-firare som ni heller ;) jag tar den lätta vägen helt enkelt och fokuserar lite mer på ölen!=)

2011-11-03 @ 15:57:27
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0