Barnsmycken och Kamsen

Har gjort ett barnsmycke, bara för att kolla intresset.
Det är facetterade pärlor samt olikfärgade plastband och så har
jag tagit cernitlerapärlor som jag gjorde när jag var yngre och lekte mycket med
cernitlera :P




Ibland kan det hända saker som gör att man blir lite nere,
och så ploppar ännu en glittrande glädjeboost upp och genast blir man superglad!



Har införskaffat en ny parfym, jag gillar den skarpt!




En av våra tre katter, Kamsen, är väldigt gosig och vill ligga i soffan jämt,
hon tycker av någon anledning om att ligga på rygg också, överallt ^_^
De andra två är också väldigt gosiga men gillar också att vara typiska katter och ligga för
sig själva i lägenheten :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0