Sweden rock

Pumpa och morötter i ugnen, ska steka på älgkött om ett tag,
blir en enkel middag, hinner inte kocka på idag.
Har fikat med Kikki och Emil och sedan handlat, om 1½ timma är det rep med grabbarna, yeaj!
Har en stand-in-basist som ska repas in, tror det kommer gå finfint!
Vi har 2 stycken spelningar framöver att se fram emot, Ladys Night och pubspelning,
sjukt roligt!

Gick på systembolaget och hämtade mitt vin jag beställt,
är ingen vinkännare eller på något sätt något liknande,
jag köpte den helt enkelt för att jag gillade den.
Med lite otur blir det nog det enda swedenrockaktiga jag får vara med om, haha,
för vi kollade priserna på nästa års festival och shit shit shit vad dyrt allt blir tillsammans!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0