Sweden rock vin & sidvisningar

Swedenrockvinet var inte dumt alls,
jag och Anders öppnade det nyss och tog varsitt glas, lyssnar på bra musik - en bra fredag!
Ska väl kika förbi hos lillebror om ett tag,
lilla mamman är i Umeå och hälsar på Tina, hade varit så roligt att hakat på dit,
men det kommer fler gånger :)



99:-, beställningsvara, bara att gå in på Systembolagets hemsida, det är producerat av Åkesson.


Mina sidvisningar är det roligaste, jag funderar på vem som sitter och kollar in på bloggen flera gånger per dag, kan det vara Du?


Haha xD

Hade ju den här roliga kurvan en gång också:


Två dagar då den dök och höll sig på samma nivå som Unika besökare xD



Fick jättefina nyheter idag!
All lycka till er, mina solrosor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0