Spela in singel, stek och spelningar

Färg i håret, stek i ugnen, bra playlist på datorn - kvällen kan börja!

Har varit och packat trummor och ljud i kåpvagnen inför morgondagens spelning,
alla bilar och chaufförer fixade :)
Tar med oss lite egen publik också, haha :)
Kommer bli mycket roligt! Jag älskar att åka iväg på spelningar med bandet,
det är en riktig energikick!
Bara att repa höjer humöret, är så sjukligt glad att jag tog initiativet den där dagen
och bildade bandet!

Bandmedlemmar har kommit och gått, flyttat eller hoppat av,
jag är nu enda originalmedlemmen från starten, men man kan ju säga att
Per nästan är originalmedlem han med :)
Erik blev mycket saknad då han var tvungen att sluta i bandet eftersom hans utbildning tog slut
och han flyttade hemöver för jobb, han var liksom jag med från första dagen.
Men Krille har tagit hans plats galant och Alex och Christer är superduktiga musiker
som tillför så otroligt mycket i bandet :)
Imorgon har vi Ted som stand-in-basist eftersom Per spelar samma dag med sitt andra band,
och det kommer gå galant! Vi har dessutom en gästsångerska med på några
låtar i form av Weronica, våra röster gifter sig väldigt bra och
hon är inte rädd för att ta i och hon tillför enorm energi och glädje när hon sjunger :)

Framöver har vi fler spelningar, bland annat i form av uttagningarna under Livekarusellen,
där vi kommer framför 2 av våra egengjorda låtar,
sedan hägrar en singelinspelning i riktig studio - fatta så roligt!
Studiotiden fick jag i 30-års present av mina underbara syskon och vänner,
hur bra är inte dom liksom!!

Ne, nu ska jag skölja ur färgen ur håret, torka det, sminka mig lite och sedan
ta min stek och gå iväg på middag!

Ha en bra fredag alla!


Kommentarer
Postat av: Lilla S

Ni är så otroligt duktiga! Jag tycker ni är väldigt bra nu, var det förr också men mycket bättre nu

2011-11-26 @ 13:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0