Skrämmande patetiskt!

Fick precis ett så sjukt roligt mail!!
Haha, jag döööör!!!!!!!! Patetiskt!
Herregud, en del människor alltså,
samtidigt som det är skrattretande så är det ju för fan skrämmande! Människan är ju besatt, huvva!!
Jag önskar jag kunde förklara tydligare för det är verkligen skrattretande men jag tänker inte
sänka mig lika djupt och skriva ut det i bloggen :P
Sorry ^_^

Kanske någon dag framöver men inte just nu,
dessutom vet man ju aldrig vad som kan hända då, skrämmande ju!

Nä, nu ska jag sätta igång med Saw-tårtan,
hoppas verkligen jag kan göra en snygg jigsaw nu, så det inte ser ut som en unge har gjort det :P
Då blir det inga bilder xD

Ha det så bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0