Skön fredag!

Fått massa bra saker gjorda idag och kvällen har bestått av korv med bröd,
nya The big bang theory avsnitt samt Wrong turn 4 (som inte alls var en skräckfilm enligt mig).
Alla komponenter till morgondagens halloweenkostym är färdigtillverkade,
både jag och Anders har klippt och målat och sprayat och fixat idag :D
Kommer bli sjukt roligt imorgon, jag ser fram emot det som fan!

Har hunnit ikapp med smyckesbeställningarna, pheeew, massa timmar sena nätter,
vilket är helt ok eftersom jag mest bara sover 4 timmar per natt om jag sover,
att göra smyckena är som terapi :) Dagarna rusar ju iväg så det är skönt att äta middag vid fem och sen slappna av lite i soffan och göra smycken, umgås med Anders och ha roligt med honom, repa med bästa bandet och gå kvällspromenader med Pernilla :)

Nä...ska väl avsluta här och återgå till film och nice fredagskväll med Anders :D
Ser säkert sjukt roligt ut när vi först kollar hemmabio och sedan sträcker på ryggen, tar varsin dator, jag kollar smyckesbeställningar och bloggar lite snabbt och han kollar motorforum och annat,
bredvid varandra med två datorer xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0