Lite yeaj och nej

Haha, ja jag säger då det...Dollarstore, de har verkligen en blandning av yeaj och NEJ!
Som dessa hiskeliga plastklockor, my god!
Visst, smaken är som baken, och tur är väl det, men vem köper en sån här klocka?
Syns kanske inte så bra på bilderna, men de är as-stora! Har man ett slott passar de nog bra,
men annars? Ja...som sagt, tur man är olika så det finns saker till alla smaker, herregud xD



Fanns en mycket mindre version av dessa som var rätt fin,
men den är i plast och det förstör allt, tyvärr :P
Hade det varit trä hade den nog stigit i graderna :D



Men de har som sagt mycket fint där också, massa gulliga julsaker tex :D
Men jag höll mig, jag har förrådet fullt med julsaker, men visst är de fina ^_^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0