Kaka med glas i?

Haha, var på affären nyss och skulle handla, såg den här och tack men nej tack :P



Igår tog jag och Pernilla en långpromenad och dimman ligger fortfarande tung
över Strömsund, Näsviken är helt borta :P



Kommit hem efter ett bra rep med grabbarna och vår tillfälliga stand-in-basist,
gick väldigt bra för att vara första gången vi kör alla tillsammans :D
Kommer ha en gästsångerska på några låtar också, Weronica sjunger tillsammans med mig
på bland annat Don´t stop believing och jäklar så bra det lät!
Bästa duon ever på den låten tror jag, rösterna matchade mycket bra, kommer bli ett
asbra framträdande på Ladys Night :D

Nu ska jag göra en macka tror jag och sjunka ned i soffan tillsammans med Anders
och kolla vad Boxern spelat in, först ska jag ta itu med de nyaste beställningarna på smycken dock :)


Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas man kan komma på någon av era spelningar, ja har ju sett er live och på film. Du har en så otrolig scennärvaro det är jätteroligt att lyssna på er och se er =) Bandet spelar mycket bra och du ser alltid så glad ut och har så bra publikkontakt! När har ni nästa spelning förutom ladys Night?

2011-11-10 @ 23:35:41
Postat av: Elisabet

Haha, vad gott med glas i!

2011-11-11 @ 16:29:27
URL: http://stenvreten.blogg.se/
Postat av: Cici

Vad roligt att folk gillar det man gör :) Vi har en spelning i Backe den 26:e :D

2011-11-11 @ 17:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0