Hurra hurra för mamma idag :)

Håller på att göra en tårta till mamma,
ska åka och fira hennes födelsedag efter att jag repat med pojkarna :)
Lägger upp bild på den sen, kan ju inte förstöra överaskningen här
genom att visa hur den ser ut ^_^

Hade lust med hemmabiokväll ikväll, men filmerna har vi på Anders dator och den har
varit död i ett par dagar :( Först pga felaktig strömkabel och nu nyss fick han igång den
men då var det något med operativsystemet :P
Hatar när det blir fel med datorer och man inte riktigt vet vad det är så man iallafall kan
försöka fixa det. Min strömkabel blev trasig i sommras, gick på över 400:- att laga :S
Nåväl, det är kanske något bra på teven ikväll, får kolla om jag ska programera Boxern att
spela in nått åt mig så vi har att kolla på när vi kommer :)

Ha det så bra, och glöm inte att Aces High har spelning på lördag i Backe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0