Hjälp till att hjälpa :)

Nog tror jag att du vill hjälpa, och vill du så är vi redan halvvägs :)
Sedan är du bara ett klick ifrån att faktiskt göra skillnad i världen,
hur kan du tacka nej till det? :)


Rädda Barnens Stjärnhimmel är en kampanj för att samla in pengar till barn i utsatta situationer.
Bidra till Rädda Barnens arbete genom att tända en stjärna på deras virtuella stjärnhimmel,
eller öka lyskraften hos någon annans stjärna. Ju större bidrag, desto starkare lyser stjärnan!
Du som har en iPhone kan ladda ner deras app utan kostnad, du får då möjlighet
att uppleva Rädda Barnens Stjärnhimmel ur ett annat perspektiv.

Jag har tänt en stjärna och bidragit med pengar, om du vill kan du bidra till min stjärna *Islilja*
som är öronmärkt för barns rättigheter, ju fler som bidrar till stjärnan dessto starkare lyser den
och dessto mer hjälper den! :)



klicka här för att komma till Islilja och bidra :)

Jag vet att du har tiden, och jag tror nog kanske att du har 50:- eller lite mer att skänka till barn som inte har något... Hoppa den där fikan, eller dyra glassen eller skvallertidningen, en dag, så har du råd att hjälpa :D

 På Rädda Barnens hemsida kan du läsa mer om organisationen och deras arbete för barn
i Sverige och världen.
http://www.rb.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0