En saw-tårta?

Köpte glögg för någon dag sedan, kanske blir lite glögg på fredag?
En hel månad kvar till 1 december, men liiite glögg kan man ju dricka innan ^_^

Dags att börja jobba på halloweenkostymen också. Och kanske börja inhandla saker till tårtan
jag ska baka, tänke baka en Saw-tårta. Saw som i filmerna alltså. Mer säger jag inte just nu :P

Massa roligt folk som kommer hit för förberedelser och tårtätning och annat innan vi ska
gå på lokal och kolla på alla roliga kostymer :) Dock en sak som är mindre roligt, men vad ska man göra? Jag förstår mig inte på det och orkar inte försöka heller, blir bara nedslagen av att fundera på varför... trist är det men ja...folk är inte alltid vad man tror.
Vi som ska vara här kommer ha roligt iallafall, det är jag övertygad om, och dessutom kommer ju Malin D hit!
För att avsluta det hela tänker jag bara säga att jag uppskattar folk som håller det de lovar
och som är raka :)

Nu ska jag göra middag, vet inte vad så jag ska svänga ihop något, har stor pumpa, sötpotats, morötter, älgkött och lite annat i kylskåpet. Får se vad det blir :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0