Egen adventstake och spelning!

Spelningen igår gick skitbra, vilken publik och vilken stämning!
Vi hade jätteroligt och det verkade hela stället ha,
det kom mer folk än vad jag någonsin hade kunnat tro, hela stället var fullsatt,
och vi fick fina lovord efteråt, nästan så man rodnar :D


Kanske världens minsta scen, haha, men vi fick plats tillslut :)

Efter spelningen var vi ett par stycken som stannade kvar
och sov över hos Ed och Kenny, jag tar varje chans jag får att få lite
Backeterapi :) Vi åkte hem till dem efter att vi packat kåpvagnen och Ed dukade fram
massa mackor och ost och pålägg och kakor och juice och mjölk :)

Imorse bakade hon scones och vi åt gooood frukost och hade adventsmys i soffan
och kollade på maratonvisning av Emil i Lönneberga :)



Kom hem för en timma sedan ungefär, har stökat på lite med adventspynt,
ska invänta Anders som är påväg hem efter att ha varit hundvakt i Norrflärke,
så vi kan pynta tillsammans :)
Jag tog dock och gjorde iordning en av adventstakarna,
thank you Dollarstore, det här är lätt några av era yeaj och inte NEJ!
Bättre att köpa småplock och saker där och inte slänga ut pengar på något man har framme
en gång per år, men ändå kunna göra något fint och "eget".


Nu ska jag och Kaka titta på Simpsons och vänta in Anders som bör vara hemma
om typ 2 timmar :)


Kommentarer
Postat av: SS

Men gu så kreativ du är! Vad snyggt och vilket bra förslag, tror bestämt jag får härma dig lite och göra en egnare variant på adventstake! Duktig du!

2011-11-27 @ 16:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0