Det enda som behövs

Två lååånga promenader har jag hunnit med idag,
jag och Anders gick en sväng tillsammans och senare gick jag och Erika.
Bra att komma ut, jag måste komma ut och gå mer helt enkelt och det är alltid skönt med
promenadsällskap :)

Sedan är jag mycket glad över nyfunnen vänskap,
jag gillar folk som kan ställa sig upp och be om ursäkt för saker de gjort eller sagt,
det är egentligen det enda man behöver göra för att jag ska tycka att saker är ok,
vatten under broarna, vänd ett nytt blad osv. Det och tid brukar funka i det mesta.
Sedan finns det sådant som man helt enkelt kan vara utan och dessutom må och ha det så mycket bättre utan. Tyvärr.

Blir en sen middag idag, mycket som skulle hinnas med och sedan tog steken forever på sig
att bli klar, nu är strax grönsakerna klara och vi ska äta, jag är jättehungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0