Adventstake

Snart första advent, iiiiih :)
Jag vill börja med julstöket så fort som möjligt, julnörd som jag är,
glögg och jultee är inhandlade, jag försöker hålla mig med resten,
men jag tror jag tjuvstartar till veckan och plockar fram lite saker.

Redan i september började jag fundera på om jag skulle ha en lite annorlunda adventstake
i år, min mamma har haft skitsnygga stora ljus ståendes på rad, assnyggt,
så jag funderade på något liknande. Fast...jag gillar den klassiska också.
Tråkigt inlägg? I know ^_^
Har iallafall hittat massor och åter massor av lite annorlunda adventstakar som folk gjort
och överallt på hemsidor säljs de färdiga eller saker så man kan göra själv.
Kolla in de här:


Mmmmm...får se...får se.

3:e december blir det bröllopsfest, ska bli så otroligt roligt :D
Ett lite mindre kalas med de allra närmsta inbjudna, jag tror det kommer bli galet roligt
och utöver att vi firar de gifta paret så får jag chansen att träffa alla fina människor som ska dit,
sådana man träffar ofta och sådana man träffar mer sällan eftersom de bor så långt bort.
Ja, det kommer bli väldigt roligt :D


Ne, nu ska jag avsluta, och önskar er alla en god morgon!
Yeaj för fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0