Miniweekend part.1

07.20

Sitter på centralstationen i Stockholm och inväntar Anders tåg från Göteborg,
ankommer om ca 1½ timma hit :) Konduktören sa till oss igår vid påstigning att vi skulle
vara framme i Stockholm 06.15, så jag satte alarmet på 05.50 så jag skulle kunna gå och fixa till mig själv lite på toaletten innan vi kom fram. Men SJ är ju SJ och man skulle nästan bli besviken om de inte var försenade. 07.05 kom vi fram istället. Nåväl.

Hatar dock liggvagnar, var enda platsen som fanns då vi bokade nattåget.
Har kanske sovit typ 2 max 3 timmar. Stenhård brits, ashård "kudde"... Kunde inte somna så
länge tåget stod still, och det gjorde det i Ånge sjuuuukt länge (no kidding, haha) och när jag väl lyckades slummra till lite ryckte det till när det var vagnbyte och sedan börjar det rulla efter en kvart och jag kan nääästan somna, så nära... Då börjar någon stackars liten unge grina och skrika skithögt...bleh.
Så inte så mycket sömn, plus att jag såklart glömde linskoppen och linsvätskan, men men, får köpa ny.

Nu ska jag dricka kaffe, lyssna på miss Maggio och vänta på älskade Anders :)



14.15

Nu har vi checkat in på hotellet, har duschat och slappar lite.
Bor vid Odenplan så det är bra och nära till allt :)
Ska in till stan senare och äta tillsammans med Per K innan konserten - RUSH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0