Dela världen

Tänk om vi kunde pausa livet lite, eller vara helt trygga och säkra i situationen.
Då skulle jag ta din hand och sen skulle vi ge oss ut i världen och resa runt
och titta på allt, smaka på saker, känna hur allt doftar...
Bara vara i stunden och uppleva så mycket som möjligt, samtidigt bara slappna av
och ligga i varm vit sand och blicka ut över turkosa hav.
Nästa dag bestiga ett berg som nästan aldrig haft skoavtryck på sig.
Åka tillbaka till Oia och dela den där solnedgången med dig.
Se en helt ny plats där varken du eller jag varit innan och dela det.
Det skulle vara underbart.

Nu är framtiden oviss, men du har alltid mig och jag har alltid dig,
och vi är trygga i varandra och det i sig är underbart.

Någon dag ska vi dela världen tillsammans,
det kommer, framtiden är lång och den här sommaren är bara ett litet gupp.

Älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0