Designa gubbar och hitta fynd

Var helt slut idag, i kropp, själ och huvud, haha, gav mig själv en lättare
matförgiftning igår pga dålig skinka...usch usch usch säger jag, what a night.
Men det behöver vi inte gå in närmare på.
Har som sagt varit rätt slut idag, men vid tretiden kändes det lite bättre,
jag lagade iordning lite lättäten färsk (haha) mat och prövade äta och det gick bra.



Aubergine, strimlat kokoskött, rädisor, bananschalottenlök, zuccini, morötter samt en bit kycklingbröst som jag lagat till i ugnen för någon dag sedan. Lite raps/olivolja, flingsalt, vitlökskrydda, vitlökspeppar - in i ugn.



Repade en timma med pojkarna, gick bra :)
Ser fram emot spelningen den 28 maj :D



Efter repet var jag bjuden till Pernilla på middag,
andra inbjudna var Stina och Malin, de hade grillat så maten var klar när jag kom dit.
Åt dock bara två små bitar kött och lite kladdkaka, var inte helt säker än på hur magen skulle reagera :P
Sedan spelade vi mitt favorittevespel: Soul Calibur IV!!!
Så sjukt roligt! Tycker man inte om tevespel så gillar man nog ändå det här. Om man dessutom är lite nörd, som jag.
Jag brukar bara tycka om ett fåtal tevespel, vilka alla är 8-bitars.
Sedan gillar jag en del spel till Wii samt Tekken 3. Men Soul Calibur har verkligen fått mig på kroken :D Och i fyran kan man designa sin "gubbe" själv - älska! Nästintill oändliga varianter av kläder, frisyrer, accessoarer, ansikten, kroppstyper, färger på allt osv!
Jag och Pernilla hade redan färdiga "gubbar" så Malin fick designa sin egen och spela spelet för första gången, och hon var riktigt duktig på det!



Malin designar sin "gubbe"



Malin vs Cici!



Lite kladdkakepaus var behövligt ^_^ Och gilla Malins sjukt koncentrerade min när hon spelar!
Fast...jag ser nog likadan ut, hahahaha!





Hittade två paket med traderafynd i min brevlåda också :)
Kostade lite och ingenting och båda sakerna är nya :)
Gotta love billiga, nya Traderasaker!



Halsband :)



Jätteskön och fin, om än aningens "clingy" mot kroppen,
men tar jag mig i kragen nu så ordnar det sig :)
Var tvungen att fota den i köket, haha, för att få en bra bild på den.
Min mobilkamera har varken blixt eller lampa och köket är enda stället
där det är bra ljus för att fota.





Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken snygg klänning

De va otroligt snygg på dig. Gilla!!.

2011-05-04 @ 16:49:08
Postat av: Lovisa

Dö snygg klänning !!

2011-05-05 @ 12:58:59
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0