Före och efter

Tog en paus i pluggandet idag, Malin messade och frågade om jag ville gå med till Dollarstore,
och det ville jag såklart :) Köpte dock inget, men en promenad i trevligt sällskap är alltid roligt.
Sedan tog vi en kaffe på Saga och Pernilla kikade förbi, vi kom på att vi hade tillgång
till bil och att vi alla gärna ville åka på Kvarnen i Hammerdal.
Sagt och gjort, vi åkte dit. Dock var det stängt, men vi kikade in på en annan öppen loppis, Malin fyndade lite och jag och Pernilla tittade.
Massa roligt prat om värdsliga fenomen på vägen hem blev det också :)


När jag kom hem tog jag äntligen tag i gästrummet, har varit en förvaringsplats
för kläder och lådor och allt möjligt väldigt länge.
Nu är det mest bara provisoriskt fixat, det ska göras lite till, men än så länge är det absolut mycket bättre än innan, och det känns skönt att ha det gjort!



FÖRE



EFTER









Lampan har jag haft i en ny förpackning i förrådet i många år, kom på att den låg där och
satte upp den, passade bra :) Tror det blir Malin D som får "inviga" gästrummet när hon kommer hit den 28 maj och hälsar på :)

Nåväl, nu måste jag snart försöka sova, ska upp tidigt imorgon och sätta igång med svetsandet igen efter alldeles för lång ledighet, påsklov som vuxen är skönt, men kanske inte så bra, haha, för jag har hunnit kommit in i vanor som inte passar skoltiderna riktigt. Dessutom ska vi snart ut i praktik och sedan efter det förhoppningsvis jobb.

Godnatt, sov gott och fridens liljor, dönickar!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysigt det blev :)

2011-05-04 @ 11:26:10
URL: http://lyricsbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0