Jag orkar helt enkelt inte

Märks att jag är hemma och sjuk och har massa tid till övers, haha,
massa blogginlägg de senaste dagarna och bara idag har det blivit en hel del.
Är redan superuttråkad och har bestämt mig för att jobba imorgon, saknar Svetz som fan :)
Blir dock sista dagen på arbetspraktiken där, sedan skola till den 10 juni. Vi är klara med utbildningen men har ellära kvar och jag har en kurs kvar som jag missade eftersom Malin började skolan en vecka innan mig.

I vilket fall, vädret är underbart och jag längtar efter sommaren. Förra sommaren var totalt fantastisk, på många sätt och vis. Den här vet jag med säkerhet inte kommer bli likadan, men kanske kommer den iallafall innehålla en del saker av förra årets fina dagar med sällskap :)

Kollar runt efter fina sommarkläder, i år tänker jag skita totalt i att jag är en tjockis och tänker ha på mig vad jag behagar, det är på tok för varmt och jobbigt att gå runt i svarta kläder för att "se smalare ut" och långbyxor och jackor för att dölja dallrande lår och överarmar.
Jag orkar helt enkelt inte.

Har redan börjat lite smått med min fina vita klänning, min blå/vit-randiga klänning samt den sjukt fina blå klänningen med massa blommor i fina färger på :) Och den röda sköna tunikan jag fick av Pernilla :) Dock är ju pengarna ett stort problem, budget för nya kläder finns inte, så jag får spara eller ge avkall på något för att ha råd med ett nytt plagg. Det är också nice när tex ellos.se kommer med bra rabatterbjudanden som 40% rabatt på en vara och 25% rabatt på hela beställningen :)
Och, ej att förglömma: Tradera! Finns mycket nya, fina, billiga saker där :)

Hittade lite fina klänningar, får väl välja en eller två om jag ska ha råd :)



Kommentarer
Postat av: Malin

Den där prickiga klänningen beställde jag hem, men den var verkligen jättekonstig...dålig passform och konstigt material...inte alls fin på mig! I övrigt ska jag bara påminna om att du är sjukt snygg i din vita klänning =)

2011-05-20 @ 00:31:17
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0